Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу

Моя мобільність у Франкфуртському університеті


Вітаю читачі! Я - Олександр Бичков, студент НТУ “Дніпровська Політехніка” 132-21-2. Навчаюсь на бакалавраті кафедри технологій машинобудування та матеріалознавства, механіко-машинобудівного факультету, спеціальність 132 Матеріалознавство. У цій публікації я хотів би поділитися з Вами інформацією щодо моєї академічної мобільності до німецького університету.


Передісторія

До 2022 року я планував вступити до німецького університету на магістратуру. Будучи в Україні я вивчав 2 іноземні мови – англійську та німецьку. Але повномасштабне вторгнення країни-терориста підкоригувало мої плани. Я покинув Україну та поїхав до Німеччини. Знання німецької мови є дуже важливим у цій країні, тому я легко адаптувався до німецьких умов. Коли я переїхав до Німеччини, у мене була мета – вступити до престижного університету та переїхати до Франкфурта. Франкфурт-на-Майні – одне з найвпливовіших міст Європи, відоме банками, біржами, хмарочосами та аеропортом. 

Після успішної співбесіди з кураторами міжнародного відділу академічної мобільності та міжнародних проектів НТУ «ДП» та успішного складання іпситу з іноземної мови, я взявся за підготовку та збір необхідних документів до зарахування до Франкфуртського університету прикладних наук (далі FUAS), як учасник програми Erasmus+. Завдання вступу до німецького ВНЗ ускладнилося тим, що FUAS не співпрацював на той момент з НТУ "ДП" за напрямками механічна інженерія, матеріалознавство та машинобудування. Але це мене не зупинило, бо я хотів вступити саме до цього університету. Ще до початку перемовин у мене вже була німецька віза. За моїм проханням, керівництво обох вишів, після плідних перемовин дійшли до консенсусу, склали угоду і я успішно вступив до FUAS за міжнародною грантовою програмою.

FUAS був заснований 1 серпня 1971 року. FUAS є частиною ІТ-кластеру Рейн-Майн-Неккар - «Кремнієвої долини Європи». FUAS характеризується своїм міським розташуванням та інтернаціональністю. Понад 10 000 студентів походять з приблизно 100 країн. Це навчання в університеті стало можливим завдяки фінансуванню від німецького уряду та від програми Erasmus+. Мені надали стипендію, яка повною мірою покриває витрати на оренду житла, а також життя в Німеччині. Але найскладішим завданням було знайти квартиру. Так, орендувати квартиру у Франкфурті - надзавдання. Франкфурт це велике місто, але тут великі проблеми з орендою житла через високий попит. На кожну квартиру претендують від 100 людей (бувало навіть 500+). Вільних квартир практично немає, а якщо і є - ці квартири розбирають за хвилини. Люди бувало чекали 1-2 роки, щоб переїхати в квартиру (очікування соціального житла і того більше років). З гуртожитками ситуація легша, але на момент мого приїзду – гуртожитки не були доступні, треба домовлятися заздалегідь. Через щасливу обставину мені написали і повідомили, що є одна доступна квартира.


Літній семестр 2023

Літній семестр навчання у Франкфурті проходив з березня 2023 р. до серпня 2023. Кафедра: Комп’ютерні науки та інженерія. Спеціальність (напрям): машинобудування. Навчання проходило в очній формі (лекції, лабораторні роботи та екзамени). Лекції проводять німецькою та англійською мовами, здебільшого англійською - тому що це інтернаціональний університет. Я вивчав такі предмети як:

-      Лінійне моделювання матеріалів;

-      Безпека транспортного засобу;

-      Промислова інженерія та управління якістю;

-      Інтенсивний курс німецької мови.

Також за бажанням можна було записатися на додаткові мовні курси, задля покращення рівня іноземних мов, я записався на німецьку та англійську мови. Я працював з ЧПУ станками, одним з завдань було створити програму NC (числове керування) використовуючи “Heidenhain” та запрограмувати NC в ЧПУ станок, зробити планування роботи та планування часу та витрат. Мета лінійного моделювання матеріалів полягає в аналізі їхньої поведінки за умови змінних навантажень, використовуючи програму “Altair Hyperworks”. Однією з тем безпеки транспортного засобу була пасивна безпека, технологія пасивної безпеки спрямована на пом’якшення наслідків аварії під час і після удару, починаючи з моменту першого контакту. 

ЧПУ станок, текстом не передати - який же він великий!)

dmg.png

Наприкінці семестру я успішно склав іспити.

Зимовий семестр 2023/2024

Я продовжив навчання у FUAS, змінилася тільки програма, замість Erasmus+ я отримаю додаткове фінансування від програми DAAD. У новому семестрі я вивчаю такі предмети як:

-      Автомобільна електроніка;

-      Верстати з ЧПУ;

-      Метод скінченних елементів;

-      Інтенсивний курс німецької мови

Також за бажанням можна було записатися на додаткові мовні курси, задля покращення до рівня досконалості іноземних мов, я записався на німецьку та англійську мови. Семестр тільки розпочався, детальна інформація буде наприкінці цього семестру, можу поділитися з Вами лабораторними роботами.


Мережний зв'язок контролера (CAN)

CAN.png


Тест двигуна BMW M52 за допомогою тестера Bosch KTS 500

M52.png

Ну і звісно, навчання я поєднував з подорожами по Німеччині, коли була така змога))

А цей хмарочос - одна з будівель університету FUAS

буд.png


Франкфурт

бус.png


Кельн

гот.png


Берлін

берлін.png


Подяка

За можливість навчатися в німецькому університеті хочу подякувати адміністрації свого вишу НТУ "ДП", кафедрі ТМБМЗ, в особі:  завідувача кафедри В.А. Дербабу, декана ММФ К.А. Зіборова, секретара Н.Л. Дейнеко, професора В.У. Григоренко, доценту С.В. Онищенко. Окрема подяка О.Ю. Дяченко та міжнародному відділу НТУ "Дніпровська політехніка".


бичков.png

https://www.facebook.com/Department.Mechanical.Engieering


https://www.instagram.com/tmm_univer/


Сервіси

Розклад

Соціальні мережі

Facebook
YouTube

Інформаційне партнерство

Прес-центр
Закон про вищу освіту
© 2006-2024 Інформація про сайт