Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу

Привіт!

Мене звуть Нудьга Олексій, я закінчив навчання в НТУ «Дніпровська політехніка» та здобув вищу освіту на магістратурі кафедри ТММ, механіко-машинобудівного факультету. Спеціальність 131 Прикладна механіка, освітня програма «Наскрізний інжиніринг машинобудівного виробництва». Під час вступу до магістратури, я дізнався про програму академічної мобільності «MSc ENTER» з можливістю здобути 3 дипломи після закінчення другого рівня вищої освіти: українського університету НТУ «ДП», Фінського Лаппеєнрантського технологічного університету та німецького Технічного Університету Фрайберга. Тому я вирішив поступити до магістратури саме на кафедру ТММ, бакалаврат я закінчив на іншу спеціальність.

моя группа.jpg

Для участі у програмі я успішно пройшов співбесіду з кураторами міжнародного відділу академічної мобільності та міжнародних проектів НТУ «ДП» та склав тестів з іноземної мови. Тести довелося складати у Києві, проте самі тести, дорогу у Київ та назад компенсувала міжнародна програма. Потім я почав збір необхідних документів до зарахування до двох університетів як учасник програми та подання документів на отримання візи. Проблеми виникли спочатку с подачею а потім з очікуванням рішення про видачу візи у Фінляндію. По перше слід сказати, що я і мої одногрупники були першими хто прийняв участь у цій програмі, тому ми не знали точних термінів на отримання візи. Ми подали документи на візу за півтора місяця до початку навчання у Фінляндії, а зробили її лише через три. До того ж у світі почався коронавірус і навчання за кордоном було майже неможливе. Через це ми не поїхали до Фінляндії і зовсім не навчалися у їх вузі. Ситуація з Німеччиною також складалася не дуже тому що восени прогнозували другу хвилю вірусу і вузи не працювали у звичайному режимі. Лише наприкінці вересня нам сказали, що ми зможемо навчатися дистанційно.

Семестр навчання у Фрайберзі проходив з жовтня 2020 р. до березня 2021. Навчання проходило в дистанційній формі – усі предмети були онлайн у різних формах (записи лекцій, презентації, онлайн лекції). Більшість з предметів, які ми вивчали були нові а також залежали один від одного тому було досить складно виконувати проектувати вакуумний фільтр та його оснащення, коли ти тільки почав вивчати взаємодію частинок між собою та саме фільтрувальне обладнання. Я вважаю що це склалося через те що в нас не було навчання у Фінляндії, де ми можливо почали б вивчати ці дисципліни. Через те що дистанційна форма навчання була вперше використана у деяких з предметів було погано викладено вивчаємий матеріал і самі педагоги були не зовсім готові до такої форми навчання. Через це доводилось шукати інформацію власноруч. Деяких книжок не було у вільному доступі в інтернеті, також ми майже не бачили дослідів з обладнанням, було лише декілька відео записів експериментів і все. Сподіваюсь, що ці недоліки билу виправлені.

Також хочу відмітити пару предметів які мені особливо сподобалися, це як: прикладна механіка та відновлювана інженерія. Їх вели дуже досвідчені педагоги на цих предметах я дізнався багато нового та вивчати їх було досить цікаво.

Наприкінці семестру було складання іспитів та захист випускної кваліфікаційної роботи двома мовами. Захист проходив при участі мого керівника з університету "Дніпровська політехніка" професора Сергія Пацери і представників німецького університету Matthias Kroger and Robert Szlozarek. Після успішного захисту я отримав диплом від німецького університету на спеціальний онлайн церемонії їх вручення, проте отримав його майже через пів року, через те, що такий тип навчання в Німеччині практикується вперше і вони довго збирали необхідні дозволи. Сподіваюся у подальшому дипломи будуть видаватися вчасно. Загалом я задоволений тим що прийняв участь у такій програмі і усім бажаючим рекомендую скористатися цією можливістю. 

Ось декілька фото з мого захисту випускної кваліфікаційної роботи:

0.jpg

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg


Всім дякую, що дочитали)) Бажаю студентам Дніпровської політехніки вдачі, не боятися приймати участь у нових проектах, тим паче, якщо вони міжнародні. Академічна мобільність це цікаво, круто та сучасно!!! Хай щастить!


© 2006-2022 Інформація про сайт